Dla graczy, którzy pojawiają się po raz pierwszy na imprezie tego typu wprowadzamy uproszczenie. Teraz do wyboru jest kilka schematów startowych oraz proponowane możliwości rozwoju na przyszłość.
BERSERK
( 30pd ) Miecz oburęczny + Odporność
na Strach
( +10 ) Zwiad ( może poruszać się po terenie gry bez
drużyny )
( +10 ) Szał bitewny ( okrzyk podczas
pierwszej szarży w bitwie, przez 3s niewrażliwy na ciosy )
( +10 ) Ostatni Bastion ( gdy traci ostatni
pż walczy jeszcze przez 3s, potem pada )
Klucz furii
1pd - za każdą scenę, gdy szarżujesz,
jako pierwszy na wroga
1pd - gdy usiekniesz, trzech
wrogów w jednej bitwie
ZWIADOWCA
( 30pd ) Zwiad + Dwa krótkie
miecze
( +10 ) Długi + krótki miecz
( +10 ) Rozbrajanie mechanizmu ( automatycznie rozbrajasz
pułapki wchodząc do ich środka )
( +10 ) Dwa długie miecze
Klucz zwiadowcy
1pd - za każdym razem, gdy
odnajdziesz ważne miejsce i naniesiesz je na mapę
1pd - za każda scenę, w
której podkradniesz się do wroga
ŁOWCA
( 30pd ) Łuk i 6 strzał + Garbowanie ( czerpiesz zyski z polowania )
( +10 ) Ulubiony wróg ( +1 obr w walce przeciw danemu
typowi wroga )
( +10 ) Ulubiony wróg II ( kolejny rodzaj wroga )
( +10 ) Dodatkowy Kołczan ( + 3 strzały )
Klucz łowcy
1pd - za każdą złotą monetę
zarobioną na trofeach
1pd - za każdym razem, gdy
upolujesz ulubionego wroga
STRAŻNIK
( 30pd ) Tarcza + Krótki miecz
( +10 ) Moc: Przesłuchiwanie
( +10 ) Długi miecz
( +10 ) Zbroja
Klucz strażnika
1pd - za każdą przehulaną złotą monetę ( napitek, hazard, kolekcja motyli etc. )
1pd - za każdą scenę, w
której twoja postać naraża życie na posterunku
KAPŁAN
( 30pd ) Krótki miecz + Leczenie + Moc: I
( +10 ) Moc II
( +10 ) Moc III
( +10 ) Oręż preferowany bóstwa ( Włócznia / Miecz /
Buzdygan )
Klucz wiary
1pd - za każdą złotą monetę
ofiary świątynnej
1pd - za scenę dysputy o doktrynach
ZBROJMISTRZ
Naprawa + Identyfikacja + Młot ( 70cm )
( +10 ) Wzmocnienie ( podczas odpoczynku sprawiasz, ze przedmiot jest niezniszczalny przez cały dzień )
( +10 ) Młot Bitewny ( 110 cm )
( +10 ) Wiedza o Artefaktach
Klucz zbrojmistrza
1pd - gdy zarobisz złotą
monetę pracując w kuźni
1pd - za każdy potężny artefakt,
który stworzysz lub zdobędziesz
DODATKI - do
wykupienia w dowolnym momencie, o ile nie zostały już wykupione
( +10 ) Odporność na (
Strach/Ogień/Mróz/Trucizny/Wszelką magię etc)
( +10 ) Wiedza o... ( Masz
dodatkowe, przydatne informacje na dany temat )
( +10 ) +1pż ( max 5pż )
Każda profesja to pakiet intuicyjnych umiejętności. Wspólne cechy każdego pakietu to:
- dokładnie 2pż na start
- broń ( proszę zauważyć, że Handlarz i Adept Magii są niedostępni )
- równy start z poziomu 30pd
- klucze na podobnym poziomie trudności Tutaj kończą się podobieństwa i zaczynają różnice. Oraz ogromna przestrzeń na kreatywność gracza który swoją postać na schemacie Strażnika może przemienić w Żołdaka, Zbója, Rycerza czy Strażnika Miejskiego.
Co o tym myślicie? Czy gotowe schematy pobudzą do tworzenia fabularnie ciekawszych postaci?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz